1
0

نکاتی مهم در خصوص داشتن بسته بندی شیک

نکاتی مهم در خصوص داشتن بسته بندی شیک
title

آیا خرید آخرتان را به یاد دارید؟ چه شد که به آن برند خاص توجه کردید؟ واقعا به آن کالا نیاز داشتید یا همینجوری بدون هیچ قصد قبلی به خرید پرداختید؟ حال که حرفش پیش آمده است، بیایید با هم صادق باشیم، آن کالای بخصوص را خریداری کردید چون از دید شما خواستنی و جالب بوده است، شاید در نظرتان این موضوع عجیب باشد ولی واقعیت دارد. بله حق با شما می باشد، قصد خرید شامپو را داشتید ولی آیا به آن برند خاص نیاز داشتید؟ همان شامپو با آن بسته بندی شکیل و جذاب و گران قیمت؟ بدون تردید جوابتون نه خواهد بود، محصول این برند خاص را خریده اید چون موجب می شود که حس خوبی به شما دست بدهد وگرنه شاید از لحاظ کیفی با شامپوهای موجود در سبد محصولات تخفیف دار تفاوت زیادی ندارد. هدف از بسته بندی دقیقا همین است، بسته بندی آخرین تیری می باشد که از چله کمانتان رها می شود تا محصول خود را به فروش برسانید، البته مشروط بر آن که در حین طراحی و تولید بسته بندی خلاقیت به خرج داده، دقیق و حساب شده عمل کنید.

بسته بندی یک کالا می تواند تمام نگاه ها را به سمت خود جلب کند و پیام برندتان را در گوش مخاطب زمزمه کند و همچنین می تواند موجب ایجاد حس و حال خوب در آن ها شود. اینکه بدانید چگونه بتوانید در میان رقباتان عرضه اندام کنید و کار کنید که محصولاتتان به خوبی در ویترین فروشگاه ها بدرخشند، کار بسیار دشواری می باشد ولی اگر نکاتی که در زیر ذکر می کنیم را رعایت کنید و در بسته بندی هایتان از آن ها استفاده کنید، با اطمینان می توانید محصولاتتان را در میان انبوه کالاها متمایز و متفاوت ظاهر کنید. پس این مقاله از سایت جلوه آفتاب ایرانیان را از دست ندهید.

1. جذابیت الگوها را دست کم نگیرید

بسته بندی

با استفاده کردن از طرح ها و الگوها قادر خواهید بود که در عین سادگی و بی آلایش، یک حال و هوای متفاوت به بسته بندی هایتان ببخشید. به بسته بندی این ابزارها نگاه کنید، یک بسته بندی کاملا ساده و جذاب است که در پیش زمینه اش راه راه های زیبایی وجود دارد و با یک رنگ بندی منحصر به فرد دل مشتریان را به دست می آورد. به گونه ای که انگار ابزارها خود به زبان آمده اند و از کیفیت بالایشان سخن می گویند.

2. از فضاهای موجود نهایت بهره را ببرید

در زمان طراحی و خلق یک بسته باید از تمام سانت به سانت فضاهای که موجود هستند، نهایت استفاده را ببرید.

3. از سادگی نهراسید.

بسته بندی

بعضی وقت ها کلید موفقیت شما در سادگی می باشد و این مسئله را می توانید در این بسته بندی ها ببینید. جعبه های خاکی رنگ و قابل بازیافتی که با تصویر یک پر به کمال می رسد و حس و حال دلنشینی در بیننده را بر می انگیزد. رنگ روشن و چشم نواز لیبل ها تناقص بسیار زیبایی را با بسته بندی اصلی به وجود آورده و ظاهری مدرن به آن بخشیده است.

4. تجربه ای بی بدیل برای مخاطبین خود به ارمغان آورید.

بسته بندی

واکنش شخصی که قرار است با محصول شما تعامل برقرار کند را در ذهن خود به خوبی تجسم کنید. در این مثال با یک کفش مجلسی و بسیار طرف هستیم، کالای لوکسی که قبل از اینکه داخل جعبه کفش قرار بگیرد، درون آستری کیسه مانند می شود تا هیچ گرد و غباری بر روی آن ننشیند. زمانی که خریدار جعبه را باز می کند در ابتدا با کفش هایی رو به روی می شود که در کمال خوش سلیقگی درون کیسه ای زیبا قرار گرفته است. با این حرکت ساده جنبه ای لوکس و تحمل گرایانه را به محصول خود می دهید و در عین حال یک دلیل منطقی به خریداران داده اید تا برای اینکه حسی خوشایندی را تجربه کنند، چند دلار بیشتر هزینه کنند.

5. باید میان بسته بندی و محصولات خفته در دل آن هارمونی و هماهنگی وجود داشته باشد و این دو مکمل یکدیگر باشند.

بسته بندی

طرح بسته بندی باید یک مکمل برای محصولاتی باشد که در داخل آن جای خوش کرده اند. بسته بندی که مشاهده می کنید، همانند موادی که درون آن قرار گرفته است، ساده و طبیعی می باشد. قبل از اینکه محصول را خریداری کنید می توانید اقلام ددرون آن مشاهده کنید تا خریدی هوشمندانه داشته باشید. در حقیقت با انجام این کار، با یک تیر دو نشان را هدف می گیرید؛ با یک شفاف سازی ساده به راحتی می توانید روی مشتریان خودتان تاثیر بگذارید و همینطور به همه نشان بدهید که تا چه اندازه به محصولات خودتان اطمینان دارید و به آن ها افتخار می کنید.

اشتراک گذاری